Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

«Αφού επέζησα από τα Καλάσνικοφ, καλά είμαι»


Βγήκε χθες από το νοσοκομείο η ειδική φρουρός η οποία τραυματίστηκε κατά την τρομοκρατική επίθεση στην Αγία Παρασκευή
«Είμαι αισιόδοξη... Αφού “φάγαμε” σφαίρες από Καλάσνικοφ και ζήσαμε, καλά είμαι». Με αυτά τα λόγια περιέγραψε τα συναισθήματά της η 23χρονη ειδική φρουρός Σοφία Ψυχογιού, η οποία είχε τραυματιστεί σοβαρά κατά τη διάρκεια της τρομοκρατικής επίθεσης στα τέλη Οκτωβρίου στο Αστυνομικό Τμήμα Αγίας Παρασκευής. Χθες δόθηκε συνέντευξη Τύπου στο θεραπευτήριο Μetropolitan, όπου στα τέλη της περασμένης εβδομάδας υπεβλήθη σε λεπτή χειρουργική επέμβαση στο δεξί της χέρι, λίγο προτού πάρει εξιτήριο και αναχωρήσει για την ιδιαίτερη πατρίδα της την Αρτα.
Οταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφο τι θα έλεγε στους δράστες της επίθεσης είπε: «Βασικά θα ήθελα, αν τους πιάσουν, να τους δω, να μιλήσουμε. Θα τους ρωτούσα:“Φιλαράκια, πώς σας ήρθε και περάσατε έξω από το Τμήμα και ρίξατε; Και αφού ρίξατε, τι καταλάβατε;”». Και πρόσθεσε: «Λάθος σημάδι... Επέζησα. Η ριπή βολή κατά βολή δεν ήταν σωστή. Αν έριχνα εγώ βολή κατά βολή, μπορεί και να σας πετύχαινα όμως. Αρα πώς ξέρουμε αν είστε εσείς καλύτεροι ή εγώ;». Σε ερώτηση πώς θα χαρακτήριζε τους δράστες απάντησε: «Φαντάζομαι ότι ήταν μικρής ηλικίας και δεν ήξεραν τι τους γίνεται». Για την επίθεση, όπως είπε, δεν θυμάται λεπτομέρειες. «Ημουν πλάτη. Μιλούσα με ένα άλλο παιδί. Γυρνώντας “την τρώω” και σκάω κάτω. Μόνο άκουγα σφαίρες. Μετά τίποτα. Μαύρο. Δεν είδα κάτι. Δεν ήξερα καν πόσοι ήταν γενικότερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: