Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Για το διαχειριστή της σελίδας...

Αγαπητέ φίλε Θανάση...
Τώρα που αλλάζεις κατοικία και πας στον τόπο καταγωγής σου, να ξέρεις ότι σαν φίλος σου, που θέλω να θεωρούμαι, θα σε θυμάμαι μέχρι να καούν όλα τα εγκεφαλικά μου κύτταρα.
Είναι χαρά μου που σε γνώρισα, τιμή μου που δούλεψα και συνεργάστηκα μαζί σου, ευτυχία μου που επιτέλους οι συνθήκες σου επέτρεψαν να μετατεθείς εκεί που ήθελες.
Σου εύχομαι κάθε ευτυχία και επιτυχία. Να έχεις υγεία εσύ και η οικογένειά σου (την οποία να μην αργήσεις να μεγαλώσεις ακόμη περισσότερο...).
Να συνεχίσεις να είσαι σωστός κι έντιμος άνθρωπος και να μην μας ξεχνάς.
Σου ζητάω και δημόσια συγνώμη αν έκανα αυτά τα χρόνια κάτι που σε στεναχώρησε.
Να σε έχει ο Θεός πάντα καλά φίλε...

2 σχόλια:

el greco είπε...

Μανώλη μας συγκίνησες ολους πιστευω(εμένα προσωπικά πάρα πολύ).....!!!Σάκη οτι καλύτερο για εσένα και την για την οικογένεια σου και απο εμενα φιλαράκο!!!!....Δεν θα χαθούμε αυτο είναι το μόνο σίγουρο....Να 'σαι πάντα καλα...

deadclock είπε...

Οι πραγματικοί φίλοι γίνονται αδέρφια...