Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ...................

Σε αυτή τη χώρα καλύτερα να είσαι έμπορος παρά καταναλωτής.
Τα δικαιώματά σου είναι πάρα πολλά, πρέπει να τα διεκδικήσεις και να τα γνωρίζεις, και ότι πρόβλημα έχεις να το αναφέρεις και να σε συμβουλέψουμε και να σε βοηθήσουμε.

Έτσι ιδρύθηκε από το υπουργείο Εμπορίου με την βοήθεια της Ε.Ε. το ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.
Έτσι και εγώ μια μέρα σκέφτηκα να επισκεφτώ την ιστοσελίδα για να πάρω πληροφορίες και συμβουλές, και βλέπω ότι για να ζητήσεις βοήθεια από το ΚΕ.Π.ΚΑ. πρέπει να γίνεις μέλος(σιγά το δύσκολο σκέφτομαι), πάω και εγώ να γίνω (με τον γνωστό τρόπο, e-mail , κωδικούς κ.ο.κ.),και διαπιστώνω με  μεγάλη απορία, πως πρέπει να πληρώσω για να γίνω μέλος, ορίστε και το link http://kepka.org/index.php?option=com_comprofiler&task=registers
Αν είναι δυνατόν, ότι και να κάνεις σε αυτή την χώρα πρέπει να πληρώσεις, ακόμα και να πάρεις συμβουλές στο πρόβλημά σου που τις πιο πολλές φορές δεν είναι ξεπερνάει τα 50 € πρέπει να πληρώσεις τις εξής συνδρομές :
1. ετήσια 25 ευρώ + 10 ευρώ εγγραφή
2. διετής 50 ευρώ + 10 ευρώ εγγραφή
3. τριετής 75 ευρώ + 10 ευρώ εγγραφή
Αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα, κάποιος παίρνει τα χρήματα αυτά και τα διαχειρίζεται με άγνωστο σε μας αποτέλεσμα, μήπως μας κοροϊδεύουν; ποιος ξέρει.
Τελικά, σας ενημερώνω ότι δεν έκανα εγγραφή, επειδή το πρόβλημα δεν ήταν μεγαλυτερο από 50 € και σκέφτηκα με την τσέπη μου, ποιός ο λόγος να πληρώσω 50 € +10 € (εγγραφή) = 60 € για διετή εγγραφή (τόσο και περισσότερο θα έπερναν τα δικαστήρια στη Ελλάδα)με αγνωστο αποτέλεσμα και να μην πληρώσω τα 50 € του προβλήματός μου και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και 10 € στην τσέπη μου να τα κάνω ότι θέλω.
Μήπως ο καταναλωτης είναι τελείως ανυπεράσπιστος; καλύτερα να γίνω έμπορας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: